miercuri, 21 noiembrie 2012

propunere

Salut.... dragilor,
as veni cu o probunere pt intalnirile noastre de joi si marti, si anume sa ne organizam un pic mai ales la tematica.... De exemplu alegem o tema ...pt ca sunt destule ( energie , chakre, religie, ingeri, niv de constiinta...etc) si incepem cu sa dezbatem tema respectiva unde cu siguranta fiecare din noi are ceva intrebari sau ceva cunostinte pe tema care vrea sa ni-le impartaseasca.... si desigur ne vom indeparta de la subiect pt ca deviem tot timpul da nu asta e important sa fie doar asta discutat ci dicutiile sa fie preponderent pe aceasta tema. Se pot alege teme de discutii cele actuale... de ex postul alinierea planetelor din decembrie .... sau ce propunem de comun acord .....desigur cu acceptul lui Marius pt ca el este "liderul" (am pus in ghilimele sa nu te superi)
Pe blog am putea alege tema si putem si in felul acesta si blogul ar deveni mai interactiv nu numai copy-paste de la anumite siteuri.
Am mai propus ideia si oral daca.... si Vali a adus in discutie daca bine imi amintesc si am ramas ca asa o sa facem sau ar fi bine .....
Va rog sa scrieti pareri si opinii pro si contra in special Marius
Multumesc pt minutul acordat si doresc o zi minunata in continuare
PS tematica ar putea fi saptamanala ziua de marti sa fie pt detalii la subiect sau dezbatere mai detaliata, atunci cei interesati de aceea tema vor fi acolo cu siguranta.

Un comentariu:

  1. Buna Radu.

    Ce zici tu aici e chiar interesant si mi-ar place si mie sa aflu ce anume ati mai aflat si voi de prin lume adunate, doar ca prin natura noastra "umana" acest tip de dezbateri de regula degenereaza in dispute si in aceste conditii, nu stiu daca nu cumva e mai bine ca cel putin in cadrul uneia din intalniri, mai precis joi, sa ramanem la acest placut nivel de simplitate.
    Asadar, propun ca aceasta zi pentru "diverse" sa se materializeze martea, asta bine inteles daca mai sunt si alti doritori.
    Totodata se poate crea si aici pe site o zona dedicata acestor subiecte. E clar ca nu se va desfasura o sesiune live a discutiei dar...... e o posibilitate.
    Eu am inceput in acest sens un blog sparat http://2012-ascensiune.blogspot.ro/ dar inca nu am apucat sa pun nimic in el.
    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere